Thursday, 1 November 2012

HALLOWEEN

I'm sorry that I didn't write any new posts, but I've got so many things to do. I helped my friend with his homework so there are the results . Few weird 'halloween's photos. I hope that you like it. I will try to post on Monday. Oh, and by the way I may add tutorial how to do this 'doll' make up. Enjoy xx.
P.S. Thats just a fake blood ;)

Przepraszam, że nie napisałam żadnego nowego postu ale mam naprawdę wiele rzeczy do robienia. Pomagałam mojemu koledze z jego pracą domową. No więc tutaj macie finałowe 'halloweenowe' zdjęcia. Mam nadzieję, że się wam podobają. Spóbuje dodać kolejny post w poniedziałek. Oh, i jeszcze przy okazji mogę dodać tutorial jak zrobić ten 'lalkowy' makijaż. Enjoy xx.
P.S. To tylko sztuczna krew ;)




5 comments:

  1. Whaat, so scary!! That left photo on the bottom row... creepy!

    Happy Halloween! xo

    http://daisychandwars.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. świetny makijaż <3

    obserwujemy?

    ReplyDelete
  3. niezły makijaż... http://fashion-bacteria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. łoł rewelacja!
    Świetnie wyglądasz : )

    Zapraszam na konkurs do wygrania bransoletka i komin
    (zgłosiły się tylko 4 osoby - są duże szanse na wygraną)

    ReplyDelete